11.kl. skolēnu radoši-pētnieciskie darbi (RPD)
Radoši-pētnieciskā darba mērķis ir attīstīt skolēnos
-
Domāšanas un radošuma caurviju prasmes;
-
Sadarbības un līdzdalības caurviju prasmes;
-
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmes;
-
Digitālā un mēdiju caurviju prasmes;
-
Vērtēšanas prasmes.
Skolas RPD konference
14.05.2019.
Nr.p.k. |
Darba vadītājs |
Klase |
Skolēni |
ZPD Tēma |
1. |
K. Šuba |
11.b |
Samuļs Aleksandrs Blohins Arsenijs |
Viedtālruņu drošība |
2.
|
O. Nastina |
11.a |
Vinovskis Dāniels Vilka Elīna Savļeviča Ksenija |
Ekoskolas vides novērtējums. Skolas ietekmē uz apkārtējo vidi |
3. |
I. Fomina
|
11a |
Zabijakins Nikita Šlosbergs Alberts Sebriņš Dāniels Valminskis Georgijs |
Pierādījums Pitagora teorēmai praktiskā veidā |
4. |
J.Volkinšteine |
11.a |
Berkova Jekaterina Budovičs Nikita Mirnijs Aleksandrs Smetanovs Pavels |
C vitamīna satura noteikšana pārtikas produktos |
5. |
N. Likovska |
11.a |
Klaucāns Antons Lorencs Alens |
Zelta pirātu laikmets datorspēlē un reālajā dzīvē |
6. |
J. Daškova
|
11a
|
Volnuhins Vladislavs Stepanko Arsenijs |
Grafiti Latvijā un pasaulē
|
7. |
Ļ. Kuliniča
|
11.a |
Sadikovs Daniels Petkevičš Jevgēnijs |
Spuldžu energoefektivitātes salīdzinājums |
8. |
M.Aleksikova |
11.a |
Pētersons Andrejs |
Funkcijas nozīme sakāmvārdos un parunās |
9. |
I. Fomina |
|
Urlika Jeļizaveta Rikmane Elina |
Pētījumā datu apstrāde, analīze, izmantojot statiskas iespējas |
10. |
A. Lazarevs |
11.b |
Sujetovs Eduards Orlovs Nikita |
Nabadzīgās valstis Āzijā |
11. |
D.Boļšakova |
11.b |
Bertanoviča Alise Karpovs Iļja |
Jauniešu attieksmes izpēte pret Latvijā pastāvošo laulības institūtu |
12. |
I. Korkonosova |
11.b |
Lomaša Viktorija Voroga Jeļizaveta Nitavska Alina Meļnikova Sofija |
Sofismi un paradoksi |
13. |
N. Likovska |
11.a |
Tarasova Oļesja |
Francijas pēdas Latvijā |
14. |
J.Alekseeva |
11.b
|
Ivanova Anastasija Šnitko Artūrs Vrubļevskis Aleksandrs |
Dzelzs (III) jonu saturs pārtikas produktos ar papīra hromatogrāfijas metodi |
15. |
I.Vahitova |
11.a
|
Vahitova Margarita Hazanova Anastasija |
Mēneša tēls kā pārvērtības simbols M. Bulgakova romānā “Meistars un Margarita” |
16. |
S. Alehno |
11.b |
Iskrovs Edgars |
Daudzveidīgas leksikas aspekts 21.gs. latviešu prozā |
17. |
N. Likovska |
11.a |
Briedis Ēriks Kurilovs Mihails |
Kristietība - renesanses cēlonis |
18. |
A. Lazarevs
|
11.b |
Rudaks Toms Varlams Ņikita |
Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma |
19. |
Ļ. Kuliniča |
11.a |
Podaļevičs Bogdans Iļjina Darja |
Gaisa mitruma izmaiņas klasē un ietekme uz cilvēku |
20. |
I.Vahitova |
11.b |
Ruskihs Vladimirs |
Skolēnu disgrāfijas cēloņi |
21. |
I. Fomina |
11.a |
Grebenčuka Jekaterina Kreicere Anastasija |
Pētījumā datu apstrāde, analīze, izmantojot statiskas iespējas |
22. |
J.Brusjanina |
11.a |
Ambrosimova Anna Marija |
Obesity |