Projektu dienas 26.02.2019.-28.02.2019.
· Projektu galvenā tēma ir “Redzamā mācīšanās”. Mērķis: attīstīt skolēnu radošas, pašvadītas mācīšanās, sadarbības caurviju prasmes. Tāda projekta praktiskais gala rezultāts - vizuālie materiāli, kas palīdz skolēniem mācīties, kas palielina mācīšanās motivāciju.
· Radoši pētnieciskie darbi
· Projekti saistībā ar Ekoskolas tēmu “Enerģija”.
Nr p.k. |
Projekta vadītājs, priekšmets |
Projekta nosaukums |
Klase/skolēni (skaits) |
Skolēnu SR |
Projekta praktiskais rezultāts |
|||||||||
1. |
Ķīmija Jeļena Volkinšteine
|
C vitamīna saturs pārtikas produktos un faktori, kas ietekmē to koncentrāciju |
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Pētnieciskais darbs. Plakāts. |
|||||||||
Ķīmijas zinātnes koks |
8.b. (2 sk)
|
Vizualizē ķīmijas zinātnes izcelsmi, apakšnozāres, pētījuma metodes u.c. |
Plakāts, kurš būs ievietots koridorā, 3.stāvs |
|||||||||||
Ko nozīmē pētīt objektu |
8.b.
|
Vizualizē ķīmijas pētnieka darbību, ievērojot pētnieciskās darbības soļus |
Plakāts, kurš būs ievietots 318.kab. |
|||||||||||
Ķīmijas mācīšanas siena |
9.a. 10.b
|
Vizualizē dažādas mācīšanās stratēģijas, kas izmantojami ķīmijā |
316.kabinetā noformētā siena “Mācīšanas siena” |
|||||||||||
2. |
Bioloģija Olga Nastina |
Ekoskolas vides novērtējums (Enerģija, atkritumi, ūdens) |
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Pētnieciskais darbs.
|
|||||||||
Istabas augi |
7.-8.kl
|
Vizualizē informāciju par istabas augu nosaukumiem, izcelsmi, kopšanu |
Informācija pie istabas augiem (datu plaksnītes) |
|||||||||||
Darbs ar mikroskopu |
9.-10.kl
|
Vizualizē drošības noteikumus |
Plakāts, kurš būs ievietots 217.kab. |
|||||||||||
Biodegradējamie materiāli |
10.kl.(6 sk.)
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, veikt eksperimentu datu apstrāde, analīze, secināšana. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Jauno vides pētnieku forums |
|||||||||||
3. |
Angļu valoda Marina Aleksikova |
Matemātisko sakarību atspoguļojums angļu valodas parunās un sakāmvārdos |
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Pētnieciskais darbs. Prezentācija. |
|||||||||
Angļu valodas mācīšanas siena |
6.c (29 sk.) |
Vizualizē dažādas mācīšanās stratēģijas, kas izmantojami angļu valodā |
206.kabinetā noformētā siena “Mācīšanas siena” |
|||||||||||
4. |
Krievu valoda un literatūra Irina Vahitova |
Mifologēma „mēness” romānā M. Bulgakova „Meistars un Margarita” |
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana).
|
Pētnieciskais darbs.
|
|||||||||
Disgrafija skolniekiem un tās pārvarēšanas veidi |
11.b
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana).
|
Pētnieciskais darbs.
|
|||||||||||
Darbs teātra studijā |
9. – 12. Skol.
|
Prot organizēti (pēc plāna) piedalīties radošajā procesā, zina savas lomas saturu, prot izmantot dekorācijas radošajā procesā, prot izdarīt reklāmu izrādei |
Skolas izrāde aprīlī |
|||||||||||
5. |
Matemātika Irina Fomina |
Pitagora teorēmas praktiskais pierādījuma veids
Pitagora teorēmas pierādījumu dažādība
|
11.a
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība,). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus.
Prot veikt pētījumu par tēmu (datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Makеts
Pētnieciskais darbs
|
|||||||||
Pētījuma datu apstrāde, analīze, , izmantojot statistikas iespējas
|
11.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus
|
Pētnieciskais darbs
|
|||||||||||
Matemātikas mācīšanas siena |
8.b
|
Vizualizē dažādas mācīšanās stratēģijas, kas izmantojami matemātika
|
118.kabinetā noformētā siena “Mācīšanas siena” |
|||||||||||
6. |
Vizuālā māksla Jeļena Daškova |
„Skolas muzejs”: „Karjeras izglītība”, „Skolas soma”, „Interešu izglītībā”, „Skolas padome”, „Debašu klubs” , „Sporta dzīve”, „Eko Skola”, „Skolas zvaigznītes”, utt. |
Projekta darba mērķis – motivēt skolēnus popularizēt skolu, atspoguļojot skolas dzīvi sava projektu darbā. |
8A 1. Avotiņa Varvara 2. Bajeva Milana 3. Baženova Anastasija 4. Beļakova Sofija 5. Dudaļeva Darīna 6. Khristyukova Anastasiya 7. Kristapsons Georgijs 8. Kuzmins Antons 9. Lešenkovs Nikita 10. Papkovska-Jasjukeviča Katrīna 11. Veselovs Ēriks 12. Lavriņenoks Aleksandrs 13. Papkovska-Jasjukeviča Katrīna 14. Rožkalne Olga 8B 15. Sidoriks Nikolajs 16. Sidorova Margarita 17. Šilins Kirils 18. Titovs Iļja |
Skolēni sagatavo informāciju, papildina ar fotogrāfijam, apraksta notikumus, veido prezentāciju par savu tēmu, kas atspoguļo skolas dzīvi 2018.-2019. gadā. Izveido plakātus kopizstādei.
|
|||||||||
7. |
Sports Diāna Bondareva
|
Ziemas sporta veidi |
5.c kl./ 15 sk. |
Prot slēpot un slidot |
Skolēni iemācās jaunas iemaņas ziemas sporta veidos |
|||||||||
Mācīšanas siena par tēmu motivācija |
6.b kl./ 5 sk. |
Vizualizē dažādas mācīšanas stratēģijas, kas palielina motivāciju |
Sporta zālē noformētā “mācīšanas siena” |
|||||||||||
8. |
Sports Andrejs Aleksejevs |
Ziemas sporta veidi |
8.c kl./ 15 sk. (skolēnu uzvārdi tiks precizēti) |
Prot slēpot un slidot |
Skolēni iemācās jaunas iemaņas ziemas sporta veidos |
|||||||||
9. |
Sākumskola Tatjana Averina
|
Enerģijas pārvērtības |
3.b 31 sk. |
Prot atšķirt atsevišķus enerģijas pārvēršanās procesus:
ūdens enerģija- elektriskā enerģija;
vēja enerģija- elektriskā enerģija;
elektriskā enerģija- skaņas enerģija;
elektriskā enerģija- gaismas enerģija; elektriskā enerģija- kustības enerģija.
|
Plakāts, kurš būs ievietots koridorā, 2.stāvs |
|||||||||
10. |
Krievu valoda
Raisa Vostrjakova |
“Enerģija” |
3.d 28 sk. |
Skolēni ir guvuši priekšstatus par enerģiju, enerģijas saistību ar vides problēmām, zina nosaukt vismaz trīs enerģijas veidus( saule, vējš, ūdens, bioenerģija, cilvēka darbība). Skolēni būs apzinājuši elektroierīču daudzveidību , to nozīmi cilvēka dzīves uzlabošanā un apguvuši vienkāršus soļus enerģijas taupīšanā. |
Filmu skatīšanā, stāstu, pasaku par sadzīvi lasīšana, eksperimenti ,kuros var novērot enerģijas izpausmi, pētījumi. EKO-pasakas par enerģijas veidiem.
|
|||||||||
11. |
Madara Kalniete
Mājturība un tehnoloģijas 1
|
“Mācību materiāls- izšūšana” |
5A 5D 7A 7B 7C
|
Izglītojamie izpēta izšūšanas shēmas- etnogrāfiskie izšuvumi- krāsainie dūrieni. Dalībnieki prot izgatavot metodiskos materiālus (mācību sagataves) un uzrakstīt apgūšanas procesu. |
Mācību sagataves etnogrāfiskajai izšūšanai- krāsainajiem dūrieniem. 218. kabinetā |
|||||||||
“Tekstiltehniku koks” |
9C
|
Izglītojamie izpēta tekstiltehniku virzienus un saistītās profesijas. Izglītojamie izzina dažādu senlaicīgo un mūsdienu profesijas saistībā ar tekstila tehnikām, prot tās sistematizēt un attēlot “tekstiltehniku kokā”. |
Plakāts “Tekstiltehniku koks” 218. kabinetā |
|||||||||||
12. |
Sociālās zinības Jeļena Platonova
|
Vēja enerģētika. Pagātne, tagadne, nākotne. Vēja enerģija. Enerģija cilvēkiem. Siltuma enerģija. Cilvēka enerģija. Ūdens enerģija, ka alternatīvais enerģijas avots. Saules enerģijas priekšrocības un trūkumi. Enerģijas taupīšana. Enerģija. Enerģijas veidi. Cilvēka enerģija un tās papildināšanas skati. u.c. Redzamā mācīšanās. Pieci soļi, kā iegaumēt jebkuru tekstu. Skaista krievu runa mūsdienu sabiedrībā. Kā iemācīt spēlēt futbolu. Noderīgi padomi, kā apgūt krievu valodas pareizrakstību. 1000 un 1 veids kā iemācīties reizrēķina tabulu. Noderīgi padomi, kā apgūt krievu valodas pareizrakstību. |
4.e klase |
Atrod, novērtē un izmanto sev interesējošo valodas apguvei informāciju virtuālajā vidē. Atrod konkrētu un nepieciešamo informāciju mutvārdu un rakstiskos tekstos, interpretē, analizē un izmanto to savā runā un darbībā. Integrē informāciju no dažāda veida avotiem (teksts + attēls), izmantojot atgādnes. Izmanto apgūtas informācijas demonstrēšanas formas (tabulas, PPT,video). Izmanto komunikatīvas vides iespējas, lai apmierinātu savas intereses. Apspriešanas laikā ievēro saskarsmes runas etiķeti. Prezentē darbu klases biedriem, ievērojot starppersonu saskarsmes pamatnormas.
|
PPT prezentācijas 26.02.2019. 214. kab. Video prezentācija 26.02.2019. 214. kab. Plakāts, kurš būs ievietots koridorā, 2.stāvs |
|||||||||
13. |
Matemātika Tatiana Daktere |
Matemātikas mācīšanas siena (Kombinatorika) |
7.b
|
Vizualizē risināšanās stratēģijas, summas un reizināšanas likumus kombinatorikā un varbūtībā. |
119.kabinetā noformēta „Runājošā siena” |
|||||||||
Rēbusu un matemātisko krustmīklu izveides likumi un kārtība. |
7.b
|
Prot īsi un skaidri paskaidrot, kā pareizi sastādīt rēbusu . |
Prezentācija un mācību stunda 3. klasē. |
|
||||||||||
Trijstūris matemātikā un ne tikai... |
7.b
|
Prot vizualizēt liela apjoma tēmu, izmantojot klasteru, grafu vai citus paņēmienus. |
119.kabinetā noformēta „Runājošā siena” |
|
||||||||||
Matemātikas mācīšanas siena (Nevienādības un pakāpes) |
7.b
|
Prot vizualizēt liela apjoma tēmu, izmantojot klasteru, grafu vai citus paņēmienus. |
119.kabinetā noformēta „Runājošā siena” |
|
||||||||||
Matemātikas mācīšanas siena (Lineāra funkcija) |
7.b
|
Prot analizēt informāciju un strādāt ar IT ierīcēm. |
Videostunda, izmantojot programmu GRAF vai GEOGEBRA |
|
||||||||||
14. |
Mazākumtautību valoda, vizuālā māksla, mājturība un tehnoloģijas Jeļena Serova
|
”Reiz dzīvoja burti” |
2.b. (28 sk.) |
Skolēni attīsta savu valodu, apgūst vārdu krājumu, izrāda interesi par lasīšanu. Prot apgūst mācību vielu: ābc. Izveidojām pašdarinātas krievu valodas ābc. Prot izgatavot burtus un izrotāt tos dažādas tehnikās. Vizualizē apgūstamo materiālu-alfabētu.
|
Plakāts, kurš būs ievietots 310.kab., 3.stāvs. |
|
||||||||
15. |
Pedagogi karjeras konsultanti Jekaterina Kumancova Madara Kalniete |
Karjeras izglītība Karjeras attīstības atbalsta pasākums “Profesiju pasaules iepazīšana- pavārs, konditors, bārmenis.”
|
8.-b klases skolēni
|
Izglītojamie iepazīst darba vidi sabiedriskās ēdināšanas sfērā, izzinoši praktiskā ceļā uzzinot par pavāra, bārmeņa un konditora profesijām |
2019. gada 27. februārī Restorānu servisa skola, Valkas iela 1A, Rīga mācību ekskursijā |
|
||||||||
16. |
Krievu valoda un literatūra Jekaterina Kumancova |
“Enerģija”. Vārda pētīšana, (nozīmes, sastāvs, etimoloģija) un izmantošana krievu valodā |
5.-b klases skolēni
|
Prot atrast un veikt pētījumu par vārdu ‘’ enerģija’’ Prot noformēt un prezentēt darbu |
305. kab. Plakāts |
|
||||||||
“Redzamā mācīšanās”. |
8.-b klases skolēns
|
Vizualizē dažādas interpunkcijas un pareizrakstības likumus |
305. kab. Plakāts |
|
||||||||||
“Redzamā mācīšanās”. |
5.-b klases skolēni
|
Vizualizē krievu valodas un literatūras mācību tēmas, apkopojot informāciju par tekstu kompozīciju, saturu un veidošanas nosacījumiem |
305. kab. Plakāti |
|
||||||||||
17. |
Angļu valoda Olga Polikašina |
Rakstīšanas struktūra (Writing bank) |
10 skol. 7.c kl 8.b kl. 9.b kl.
|
Vizualizē dažādas rakstīšanas stratēģijas, kas izmantojamas angļu valodā. |
k.203 plakāti, noformētā siena “Mācīšanas siena” |
|
||||||||
18. |
Angļu valoda Jeļena Bavrina |
Enerģija |
4.d (18)
|
Prot iegūt informāciju un izpratni par enerģiju no dažādiem informācijas avotiem |
Plakāti |
|
||||||||
19. |
Mūzika Ilona Safronova |
Slaveno latviešu komponistu karjeras ceļš |
5b 7c 8c
|
Padziļināti izpēta latviešu komponistus karjera ceļu |
Plakāts, kurš būs ievietots mūz.kab. |
|
||||||||
20. |
Informātika Jeļena Bārene
|
Internets kā redzamas mācīšanās veids |
9.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, izteikt savas domas un apspriest tos ar projekta biedriem. Prot noformēt un prezentēt savu darbu. |
Prezentācija izmantošanai stundās |
|
||||||||
|
|
Interneta rādoša pielietošana mācību procesā |
9.a
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, izteikt savas domas un apspriest tos ar projekta biedriem. Prot noformēt un prezentēt savu darbu. |
Prezentācija izmantošanai stundās |
|
||||||||
21. |
Sākumskola Nataļja Klaucāne
|
Enerģija. Elektroenerģijas ekonomija. |
4.b 34 sk. |
Pazīst enerģijas taupīšanas veidus |
Plakāts, kurš būs ievietots koridorā, 3.stāvs |
|
||||||||
22. |
Dabaszinības Sociālas zinības Valentīna Bogdanova |
Kā saudzēt enerģiju ? |
1.a |
Izpētīt enerģijas nozares(apgaismojums, ūdens, apkure ). Radīt kopā ar bērniem derīgas padomes. |
309.kabinetā, Plakāts |
|
||||||||
23. |
Dabaszinības Olga Tjuļkina |
Enerģija un tās avoti. Enerģijas taupītāja noteikumi. |
4.a(15.sk) |
Prot veikt pētījumu pat tēmu(ūdens patēriņš-kā var ietaupīt izlietotā ūdens daudzumu un t.t).Vizualizē enerģijas taupītāja noteikumus. |
Plakāts 110.kab |
|
||||||||
24. |
Viktorija Gepiņa-Steputenkova |
|
1.c 27 skolēni |
Vizualizē ceļu satiksmes noteikumus uz ielas. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Plakāts |
|
||||||||
25. |
Jekaterina Tarabantova |
“Enerģijas avoti” |
3.c |
Prot veikt pētījumu par tēmu (informācijas meklējums, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
213.kab. plakāti |
|
||||||||
26. |
Nadežda Terlecka |
Strāvas patēriņš ģimenē. Strāvas patēriņa avoti.-Kam? Praktiskais darbs. Saules, vēja enerģija Vācijā. |
11.a 11.b
|
Prot aprēķināt enerģijas patēriņu, nosaukt strāvas patēriņa avotus. -Kam? Prot noformēt rezultātus. Prot veikt pētījumu un apstrādāt rezultātus.. Prot noformēt un prezentēt rezultātus. |
A4,papildmateriali stundai
|
|
||||||||
27. |
Krievu valoda un literarūra Jūlija Samkova
|
Krievu rakstnieki – dzīve un daiļrade (A.Puškins, M.Lermontovs, I.Turgenevs, N.Gogolis utt.) |
5. d (10 sk.)
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, izmantojot vairākus informācijas avotus (informācijas meklēšana un apstrāde). Prot sadarboties pāros. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus (pāros).
|
Plakāts, kurš būs ievietots 207. kab. Vai koridorā (2. stāvs) |
|
||||||||
18.-19. gs. dueļu tradīcijas. Puškina un Ļermontova nāve, dueļu tēmas atspoguļojums rakstnieku daiļdarbos. |
7. b (6 sk.)
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, izmantojot vairākus informācijas avotus (informācijas meklēšana un apstrāde). Prot sadarboties pāros. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus (pāros).
|
Plakāts, kurš būs ievietots 207. kab. Vai koridorā (2. stāvs) |
|
||||||||||
|
Literatūras virzieni – sentimentālisms, romantisms, reālisms - un to pārstāvji. Mūsdienu krievu rakstnieki. |
8.c (9 sk.)
|
Prot veikt pētījumu par tēmu, izmantojot vairākus informācijas avotus (informācijas meklēšana un apstrāde). Prot sadarboties pāros. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus (pāros).
|
Plakāts, kurš būs ievietots 207. kab. Vai koridorā (2. stāvs) |
|
|||||||||
28. |
Sports Olga Koļesņikova |
Sporta enerģija. |
4kl.skolēni – sacensības ,,Tautas bumba”. 1kl.skolēni – stafetes. |
Aktīvi piedalīties stafetēs. Sadarboties komandā. Prot pareizi izpildīt stafetēs, sadarboties stafetēs.
|
Nosaka uzvarētāju un piešķir diplomus.
Plakāts ar foto. |
|
||||||||
29.
|
Angļu valoda Jeļena Brusjaņina |
Londona muzeji |
5.d -1 |
Prot meklēt un apkopot informāciju, veikt pētījumu par tēmu (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus angļu valodā |
Plakāts, ppt 203. kab. |
|
||||||||
Poliglotu noslēpumi |
5.b - 6 |
Vizualizē dažādas mācīšanās stratēģijas, kas veicina valodu apguve, kā arī (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus |
Plakāts, ppt. 203.kab
|
|
||||||||||
Interesantākie Londonas apskates objekti |
Prot meklēt un apkopot informāciju, veikt pētījumu par tēmu (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus |
Plakāts, ppt, 203.kab |
|
|||||||||||
Angļu valodā runājošās valstis |
Prot meklēt un apkopot informāciju, veikt pētījumu par tēmu (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus |
Plakāts, ppt, 203.kab |
|
|||||||||||
Britu ēdieni |
8.a -5 |
Prot meklēt un apkopot informāciju, veikt pētījumu par tēmu (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana, eksperimentālā darbība) Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus |
Plakāts, video, ppt, 203.kab |
|
||||||||||
Britu kino Britu mūzika un dejas |
8.b kl
|
Vizualizē britu kino, mūzikas un deju izcelsmi, prot meklēt un apkopot informāciju, prot veikt pētījumu par tēmu, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana) Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus |
Plakāts, ppt, 203.kab |
|
||||||||||
30. |
Informātika Konstantīns Šuba
|
Viedtālruņu droša lietošana un ietekmējoši uz tālruņa drošību faktori |
11.b
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Pētnieciskais darbs. Plakāts. |
|
||||||||
MS Office |
5.d 5.c |
Vizualizē komerciālā lietojumprogrammu komplektāMS Office iespējas
|
2 plakāti, paredzēti ievietošanai 306.kab. |
|
||||||||||
Programmēšanas pamati |
10. kl. |
Vizualizē programmēšanas pamatus (atjauno plakātus par programmēšanu kabinetā) |
3 plakāti, paredzēti ievietošanai 306.kab. |
|
||||||||||
MS Paint |
5.c |
Vizualizē kā strādāt ar lietojumprogrammu |
plakāts, paredzēti ievietošanai 306.kab. |
|
||||||||||
Paint 3D |
Vizualizē kā strādāt ar lietojumprogrammu |
plakāts, paredzēti ievietošanai 306.kab. |
|
|||||||||||
31. |
Jana Punga (klases audzin.) |
Skolas vide un apkārtne. |
2.a klase (visi 20 skolēni) |
Iepazīst savas skolas vidi un apkārtni, mācās sadarboties pāros un grupās, mācās prezentēt savus novērojumus. |
2 plakāti par skolas vidi un apkārtni. |
|
||||||||
32. |
Latviešu valoda un literatūra
Ingrīda Karašova
|
„Es tieši uz ielas eju tev klāt. Imants Ziedonis”
|
8.b, 9. a, 9. c klases (12.sk.) |
|
· Publiskās runas prasmes. Labākie skolēni piedalīsies konkursa trešajā kārtā. |
|
||||||||
33. |
Kr.valoda un literatūra Padamane-Mečetina |
Valodas mācīšanās siena |
5a 8a 9a 9b |
Iepazīstināt skolēnus ar dažādu lasīšanas un rakstīšanas metodēm |
302.kab Plakāti Sienas avīzes |
|
||||||||
34. |
Latviešu valoda un literatūra Sandra Alehno
|
1. Daudzveidīgās leksikas aspekts 21. gs. latviešu prozā. 2. Lingvistiskais ainavas raksturojums. |
11.b
|
Prot pētīt leksiku autora darbā, grupēt un analizēt leksikas grupas, pētīt to nozīmi. Ainavas pētīšana, vēsturiskais mantojums, foto galerijas veidošana. |
Pētnieciskais darbs. Prezentācija, pielikumu veidošana. Foto galerijas veidošana. |
|
||||||||
|
|
Latviešu biedrību savienības organizētais 5. mazākumtautību skolu skatuves runas mākslas konkurss ”Es runāju latviski” ar moto „Es tieši uz ielas eju tev klāt. Imants Ziedonis”
|
11.b. kl. (1 sk.) 10. a kl. (3 sk.) |
Konkurss 1. un 2. kārta – februārī un martā mazākumtautību skolu klasēs un skolas konkursā. Konkursa 3. kārta Jūrmalā. |
Izkopt skolēnos emocionālo un radošo pašizpausmi, izmantojot vārda spēku. Attīstīt un pilnveidot mazākumtautību skolu skolēnu latviešu valodas prasmi, motivēt runāt pareizā latviešu valodā un lasīt latviešu literatūru.
|
|
||||||||
35. |
Iveta Kļaviņa Dabaszinības
|
“ Enerģija”( enerģijas veidi, enerģijas avoti, enerģijas izmantošana sadzīvē, enerģijas iegūšana,…) |
4.c klases skolēni |
Prot vedot projektu par tēmu ( atrast informāciju par savu tēmu, atlasīt būtisko). Prot noformēt un prezentēt iegūto informāciju. |
Makets. Plakāts, kurš būs redzams 210. kabinetā. Referāti. |
|
||||||||
36. |
Latviešu valoda Ļubova Kohane
|
Skolas apkārtne un kā tā ietekmē skolēna “enerģiju” virzītu uz mācībām. |
7.c -11 skolēni |
Prot veikt pētījumu par tēmu (eksperimentāla darbība, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Plakāts 104.kab. |
|
||||||||
Ekoskolas projekts. Energoresursi un to nozīme cilvēka dzīvē. |
7.b |
|
Plakāts 118.kab. |
|
||||||||||
37. 38. |
Anna Nužņenko
Valentīna Kuzņecova |
Sporta enerģija |
1.d (32 sk.) ,
1.b (33 sk.)
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Pētnieciskais darbs. Plakāts. |
|
||||||||
39. |
Latv.val.un lit. Liene Krenca
|
Uzskates līdzekļi manā stundā! Vārdu krājums, mana valoda. |
5.a klases skolēni 5.grupas |
Prot veidot uzskates līdzekli vārdu krājuma apguvei. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Uzskatu līdzekļu apkopojums, mape |
|
||||||||
40. |
Angļu valoda Diāna Boļšakova
|
„Es tieši uz ielas eju tev klāt. Imants Ziedonis”
|
8.a,9.a klases skolēni
|
Iepazīst latviešu dzejnieka Imanta Ziedoņa ( ) daiļradi radoši veicot darbu. Attīsta un pilnveido latviešu valodas prasmi, ir motivēti runāt pareizā latviešu valodā un lasīt latviešu literatūru.
|
noformēti uz A4 lapas datorrakstā I.Ziedoņa daiļdarbs. Gatavojas konkursam |
|
||||||||
Zemes enerģija |
7.b
|
Prot veikt sarunu un uzrakstīt skaidru detalizētu tekstu par temata saistītiem jautājumiem, apkopojot un izvērtējot informāciju un argumentus no vairākiem avotiem angļu valodā. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Prezentācija |
|
||||||||||
Angļu valodas īpatnības |
9.a
|
Prot uzrakstīt skaidrus, detalizētus aprakstus par dažādiem tematiem angļu valodā no sava interešu loka. Prot apkopot informāciju un argumentus; noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Prezentācija |
|
||||||||||
Enerģijas avoti |
9.a
|
Prot uzrakstīt referātu vai rakstu, argumentējot vai izskaidrojot dažādu risinājumu pozitīvos un negatīvos aspektus angļu valodā. Prot apkopot informāciju un argumentus; noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Prezentācija |
|
||||||||||
|
11.b
|
Prot veikt pētījumu par tēmu (aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana) angļu un latviešu valodā. Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
PPD darbs un prezentācija |
|
||||||||||
Nr p.k. |
Projekta vadītājs, priekšmets |
Projekta nosaukums |
Klase/skolēni (skaits) |
Skolēnu SR |
Projekta praktiskais rezultāts |
1. |
Angļu valoda Marina Kņižņika |
Enerģijas taupīšana ikdienas dzīvē. |
3.a 12 skolēni |
Prot veikt pētījumu par tēmu ( aptaujas organizēšana, datu apstrāde, analīze, secināšana). Prot noformēt un prezentēt iegūtos rezultātus. |
Plakāts,kurš būs ievietots 308.kab. |
Projektu tēma: “Redzamā mācīšanās”
Projekta vadītajs priekšmets
|
Projektu tēma |
Klase/ skolēni (skaits) |
Proekta praktiskais rezultāts |
Matemātika Irina Savina |
Redzamā mācīšanās |
5.a (6. sk.)
|
Plakāts |
Matemātika Irina Savina |
Redzamā mācīšanās |
8.a ( 8. sk.)
|
Plakāts |
Matemātika Irina Savina |
Redzamā mācīšanās |
9.a ( 9. sk.)
|
Plakāts |
Matemātika Irina Savina |
Redzamā mācīšanās |
9.b (3. sk.)
|
Plakāts |