Skolēns, kuram es gribu pateikt paldies. Pedagogs, kuram es gribu pateikt paldies
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI) izsludina konkursu “Skolēns, kuram es gribu pateikt paldies”, “Pedagogs, kuram es gribu pateikt paldies”. Piesakoties dalībai konkursā, skolēniem jānominē pedagogi vai pedagogiem – skolēni, kuri viņu dzīvē bijuši īpaši svarīgi, devuši kādu nozīmīgu dzīves mācību vai palīdzējuši ar savu piemēru vai konkrētu rīcību. Pieteikumā jāapraksta vai jāattēlo, kas tieši bijis tas īpašais un svarīgais, ko šī persona devusi tās pieteicējam.
Vairāk par konkursu Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas mājas lapā
Rīgas Ostvalda vidusskolas „Projektu nedēļa”
2015./2016.mācību gada 8. – 12.februārī
Projektu izstrādes virzieni saistīti ar Ekoskolas tēmu „Veselīgs dzīves veids” (arī praktiski pētnieciskiem pētījumiem, darbam projektos „Veselīgs rīdzinieks” un „Draudzīgā skola” jābūt saistītiem ar tēmu „Veselīgs dzīves veids” )!
Nr | Uzvārds, vārds | Projekta nosaukums | Klases | Darbu prezentācija |
| |||||||||
11.02.2015. | 12.02.2015. |
| ||||||||||||
10.00.- 11.00 | 11.00 – 12.00 | 12.00-13.00 | 10.00.- 11.00 | 11.00 – 12.00 | 12.00-13.00 |
| ||||||||
1. | ALEKSEJEVS ANDREJS | Handbols – skolēnu aktīvās un veselīgās dzīves veida veicināšanai (noteikumu apgūšana, spēles un sacensības).08.02.16.g. | 3kl.,4kl. – |
|
|
|
|
|
|
| ||||
2. | ALEKSIKOVA MARINA | Veselīgs dzīves veids: „ Vārdi par sportu” („Words about sports”) Attēlu un vārdu vārdnīcas izveidošana par sportu kā iespēju pievērt skolēnu uzmanību veselīgam dzīves veidam. | 6c |
|
| X |
|
|
|
| ||||
3. | ALEHNO SANDRA | „Darba vērtība kā veselīga dzīves veida salīdzinājums latviešu tautas folklorā”. (Skolēni pētīs darba vērtību veselīga dzīvesveida stiprināšanā, strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, noformēs iegūto materiālu, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu.) | 5.a, 7.a, 8.b, 10.a, 10.b |
|
|
|
| X |
|
| ||||
4. | AVERINA TATJANA | "Atkritumu pārstrāde" Plakātu izstrāde un prezentācija grupās. Radoša darbnīca "Pārstrādātā materiāla pārvērtības". | 4.b | 211.kab |
|
|
|
|
|
| ||||
5. | BĀRENE JEĻENA | Veselīgs dzīves veids” "Skolēnu optimālie darba apstākļi, strādājot pie datora”. | 6.b un 7.a |
|
|
|
| X |
|
| ||||
6. | BOGDANOVA VALENTĪNA | Ceļojums uz Veselības valsti: pasaku izveide, stāsti un zīmējumi par veselīgiem ēdieniem, rūdīšanu . Projekts „Skolas portfelis” | 2.a |
|
|
| X |
|
|
| ||||
7. | BRUSJAŅINA JEĻENA | ” I’m Eco!” | 5. un 10. |
|
|
|
|
|
|
| ||||
8. | DAŠKOVA JEĻENA | Atkritumu izmantošana dekoratīvajos darbos Projekts „Skolas portfelis” | 5a un 6b |
|
|
|
|
| X |
| ||||
9. | DAKTERE TATJANA | “Veselīgs dzīves veids” - "Kā kļūt par miljonāri!" elektroniskā spēle ar ekoloģijas saturu. (Spēles izstrāde audzināšanās stundām.)
| 5,b, 9.a, 10.b |
| X |
|
|
|
|
| ||||
10. | FOMINA IRINA | 5.d. "Veselīgs rīdzinieks" – interaktīva spēle "Rīgas vēsture ielu nosaukumos" pēc tam katrs izvēlās savu ielu un pēta to nosaukuma vēsturi (pievērš uzmanību tiem nosaukumiem, kuri saistīti ar „Veselīgs rīdzinieks”. Prezentācija notiks latviešu valoda stundas laikā. 8.a "Draudzīga skola" - " Origami" – skolēniem draudzīgas vides veidošana, noformējot skolas telpas. | 5d, 8a |
|
|
| X |
|
|
| ||||
11. | GAKUTE MARINA | "Ergonomiskā darba vide, strādājot ar datoru" prezentāciju un fotokolāžu izveide.
| 5.a |
|
|
| X |
|
|
| ||||
12. | GEPIŅA-STEPUTENKOVA VIKTORIJA | ”Veselīga uztura loma cilvēka mūža gājumā”. (Skolēni pētīs latviešu nacionālos ēdienus, strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu) | 2.c, 3.c, 4.c |
| X |
|
|
|
|
| ||||
13. | JUHŅEVIČA OLGA | Latvijas iecienītākie garšaugi un ārstniecības augi.( 1.Apmeklēt Dabas muzejā nodarbības par tēmu „”Ārstniecības augi Latvijā.”2.Atrast informāciju un receptes ar šiem augiem.3.Prezentēt darbu grupai (Plakāti vai PPT prezentācija.) Projekts „Skolas portfelis” | 7.a |
|
|
| X |
|
|
| ||||
14. | KARAŠOVA INGRĪDA | „Veselīga dzīvesveida un ģimenes vērtību noslēpumi latviešu tautasdziesmās”. (Skolēni pētīs veselīga dzīvesveida un ģimenes vērtību popularizēšanu latvju tautasdziesmās , strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, noformēs iegūto informāciju, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu) | 5.c, 6.a, 6.c, 8.a, |
|
| X |
|
|
|
| ||||
15. | KOHANE ĻUBOVA | 1. „Draudzīga skola”: projekts „Vecrīgas ielu nosaukumu noslēpumi” – klasei ekskursija pa Vecrīgu, pēc tam katrs izvēlās savu ielu un pēta to nosaukuma vēsturi (pievērš uzmanību tiem nosaukumiem, kuri saistīti ar „Veselīgu dzīves veidu”). Prezentācija notiks stundas laikā. 2. „Ūdens kā dzīvības avota apdziedāšana latviešu tautasdziesmās”. (Skolēni pētīs ūdens lomu cilvēka dzīvē, strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu)
| 5.D
5.a, 7.b, 8.a | X |
|
| X |
|
|
| ||||
16. | KOĻESŅIKOVA OLGA | Handbols – skolēnu aktīvās un veselīgās dzīves veida veicināšanai (noteikumu apgūšana, spēles un sacensības).08.02.16.g. | 3 kl.,4kl. – 08.02.16.g. |
|
|
|
|
|
|
| ||||
17. | KORKONOSOVA IRĒNA | Interaktīvā attīstošā mācību spēle "Veselīgs dzīves veids: uzturs, sports, režīms, drošība, pirmā palīdzība u.c." | 8,c, 11.a |
|
|
| X |
|
|
| ||||
18. | KORNIENKO VLADIMIRS | “Veselīgs dzīves veids” – “Fizika un veselības” Skolēnu pētnieciskais darbs “ Kādas fizikas ierīces ir izmantotas medicīnā”. Prezentācija notiks stundas laikā. | 10. un 11.kl |
|
|
| X |
|
|
| ||||
19. | KUMANCOVA JEKATERINA | Draudzīga skola. Vidusskolas u pamatskolas sadarbība. Pasākums ar spēles elementiem.‘’ Mēs esam veselīgi”’. | 10.a 5.d | 10.02 10.30-12.00 aktu zāle |
|
|
|
|
|
| ||||
20. | KUZŅECOVA VALENTĪNA | Garšīgiem un veselīgiem ēdieniem – Jā, bet ķīmijai – Nē! (Grāmatas, plakātu par veselīgu ēdienkarti izstrāde. Konkurss uz labāko plakātu. Degustācijas organizēšana.) | 2-b |
|
|
| X |
|
|
| ||||
21. | LAZAREVS ALEKSEJS | “Veselīga dzīve Rīgas apkārtnē”, “Vēsturiskais apskats”. | 5-7 klassi |
|
|
| X |
|
|
| ||||
22. | LIKOVSKA NATALJA | “Veselīga dzīve Rīgas apkārtnē”, “Vēsturiskais apskats”. | 5-7 klassi |
|
|
| X |
|
|
| ||||
23. | MASLOVSKAYA YELENA | ZPD “Priekšlikumi Latvijas pensiju sistēmas pilnveidošanai”. K.Boiko, V.Černovs | 12.a | 202. |
|
|
|
|
|
| ||||
24. | MIHAILOVA TATJANA | „Pasaules aizsargājamie dabas objekti un to ietekme uz cilvēka garīgo un fizisko veselību” ( plakātu, referātu un prezentāciju izveide). | 7.b, 8.a, 9.-11.kl |
| X |
|
|
|
|
| ||||
25. | NASTINA OLGA | E-vielu detektīvi - 7.kl 2. Cukura detektīvi - 7.kl 3. Augļu un dārzeņu detektīvi - 7.kl 4. Ziemas sporta veidi - 7.-8.kl 5. Sabalansēta uztura pamatprincipi - 8.-11.kl 6. Uztura piramīda 8.-11. 7. Ko mīl tava sirds? 8-11. 8. Ķermeņa masas indekss 8.-11 9. Pasīvas smēķēšanas problēma 8.-11.kl 10.Pirsings un tetovējumi 8.-11. 7.kl- plakāti 8.-11. projektu prezentācijas
| 7.-11. kl |
|
|
|
| X |
|
| ||||
26. | NAZAROVA JEKATERINA | "Par ko var pārvērsties pārstrādāts materiāls"
| 7b,9a |
|
|
|
|
| X |
| ||||
27. | PADAMANE-MEČETINA ALLA | "Mēs esam atbildīgi par tiem, kurus pieradinām!"(Avīžu izstrāde). | 5а.5b.6b |
|
|
| 302.kab. |
|
|
| ||||
28. | PIMAŅONOKA, LUDMILA | „Pasaules aizsargājamie dabas objekti un to ietekme uz cilvēka garīgo un fizisko veselību” ( plakātu, referātu un prezentāciju izveide). | 7.a, 8.b, 8.c |
| X |
|
|
|
|
| ||||
29. | PLADERE TATJANA | “ Video un bilžu stāsts "Dabai draudzīga zinātne". | 8.kl | X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. | PLATONOVA JEĻENA | “Ekoloģiskā vide 21. gadsimtā” – datorprezentāciju un priekšlikumu izstrāde par drošu, veselīgu vidi un dzīves veidu. | 4.c |
|
|
| X | X |
|
|
|
|
|
|
31. | POLIKAŠINA OLGA | Veselīgs dzīvesveids: sporta skolas dažādās valstīs. Plakāta veidā (prezentācija). Projekts „Skolas portfelis” | 5-c,6-a,6-b | X |
|
|
|
|
|
| ||||
32. | POTAPOVA ŅINA | „Ekostila interjera dekora veidošana mājturības kabinetā” | 6b 9b |
|
| 12.00 |
|
|
|
| ||||
33. | PURIŠEVA, IRĒNA | „Būt vienmēr veseliem!”– skolēnu anketēšana vācu valodā.
| 11. a |
|
|
|
| 218. kab. |
|
| ||||
34. | PUNGA JANA | 1. Pazīstamākie ārstniecības augi veselīga skolēna ikdienā – plakātu, vārdnīcu izstrāde. 2. „Sakoptas un skaistas vides attēlojums latviešu tautasdziesmās”. (Skolēni pētīs veselīgas vides saglabāšanas jautājumu, vides attēlošanu latvju folklorā, strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu) Projekts „Skolas portfelis” | 2.a, 2.b, 3.a |
| X |
|
|
|
|
| ||||
35. | SAVINA IRINA | „Traumatisma profilakse un pirmā palīdzība” - rekomendāciju skolēniem izstrāde. Projekts „Skolas portfelis” | 5a, 7a, 8b, 11b | X |
|
|
|
|
|
| ||||
36. | SEROVA JEĻENA | “Tēja manā un tavā krūzītē – veselīgi un garšīgi!” – sarunas pie tējas, informatīvo lapu, materiālu izstrāde. Projekts „Skolas portfelis” | 3.B |
|
|
| X |
|
|
| ||||
37. | STEPIŅA LAURA | „Dabas nozīme Latvju dainās”. (Skolēni pētīs dabas nozīmi veselīga dzīvesveida popularizēšanā, strādās grupās, veidos vizuālo materiālu, noformēs iegūto informāciju, sastādīs literāro kompozīciju par doto tēmu un prezentēs darba rezultātu) | 5. b, 6. a, 6.b, 7.a, 8.c | X |
|
|
|
|
|
| ||||
38. | TARABANTOVA JEKATERINA | „Mežs –mūsu draugs” Datorprezentāciju vai plakātu izstrāde, diskusija par aktuālas mūsdienas tēmas. Projekts „Skolas portfelis” | 4.a |
|
|
| 213.kab |
|
|
| ||||
39. | TERLECKA NADEŽDA |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
40. | VAHITOVA IRINA | Booktrailer, квест по роману М. Булгакова «Мастер и Маргарита», cпектакль по повести В. Пелевина «Затворник и Шестипалый»
Projekts „Skolas portfelis” | 8-12 | Booktrailer– 202-ой каб. |
| квест (начало в 107-м каб. + вся школа) |
|
| спектакль(актовый зал) с 13:00 – 14:00 |
| ||||
41. | VOLKINŠTEINE JEĻENA | C vitamīna satura noteikšana dažādos pārtikas produktos – pētnieciskais laboratorijas darbs, plakātu, prezentāciju izstrāde. Projekts „Skolas portfelis” – 11.a (skolēnu un skolotāju anketēšana, materiālu apkopojums un analīze, priekšlikumu izstrāde). | 10., 11.kl |
|
|
|
|
|
|
| ||||
42. | VOSTRJAKOVA RAISA | Vai dators ir draugs vai ienaidnieks? (skolēnu un vecāku anketēšana; slimības, kas saistītas ar darbu pie datora; instrukcijas, kam pievērst uzmanību ilgstoši strādājot pie datorā, izstrāde). | 3.c | 10-11.30 212.kab. |
|
|
|
|
|
|
Izraksts no Rīgas Ostvalda vidusskolas Iekšējas kārtības noteikumiem Nr.3
XIV. Kārtība, kādā skolā uzturas nepiederošas personas
123. Nepiederoša persona (apmeklētājs) ir ikviena persona, kuras darba vai mācību vieta nav skola.
124. Apmeklētāju pieņemšana notiek direktora apstiprinātos pieņemšanas laikos.
125. Nepiederošu personu ierašanās uz skolaspasākumiem tiek reglamentēta, pamatojoties uz skolasdarba plānu un atsevišķiem direktora rīkojumiem.
126. Nepiederošas personas uzturēšanās kārtība skolā:
126.1. nepiederošas personas var ielaist skolā no plkst. 8.15. līdz plkst.18.00;
126.2. nepiederošo personu ierašanos skolā kontrolē ēkas dežurants;
126.3. nepiederošas personas, iepriekš piesakoties un norādot risināmo jautājumu, var apmeklēt skolas pedagogu, vienojoties par abām pusēm pieņemamu tikšanās laiku un vietu.
126.4. atbilstoši skolas darba plānam tiek organizētas vecāku dienas un laiks, kad, iepriekš piesakoties, var apmeklēt ikvienu skolas pedagogu;
126.5. ārkārtas gadījumā apmeklētājs ierodas skolā bez iepriekšējas pieteikšanās;
126.6. ja apmeklētājs saskaņojis savu vizīti ar skolas darbinieku, skolas ēkas dežurants var pavadīt apmeklētāju pie attiecīgā skolas darbinieka vai uz vajadzīgo vietu.
126.7. 1.-4.klašu vecāki, aizbildņi, ģimenes locekļi, pavada un sagaida izglītojamus skolas 1 stāva, gaitenī.
126.8. Izglītojamie ar nepiederošām personām var tikties skolas 1 stāva, gaitenī.
126.9. Par nepiederošās personas uzturēšanos skolā (kabinetā vai citā telpā) atbild darbinieks, pie kura šī persona ieradusies.
126.10. Skolas ārpusklases pasākumos pieaicināto personu sastāvu nosaka skolas vadība, par viņu ierašanās un uzturēšanās kārtību atbild pasākuma organizators.
KARJERAS NEDĒĻA 2015 - Es būšu... Vai zini, kas būsi Tu?
2015.gada 5.-16.oktobris
Karjeras nedēļas moto: iepazīsti profesiju daudzveidību, gūsti pieredzi profesiju iepazīšanā
,,Atver profesijas durvis”
Pasākumu plāns
Cikos? | Kas? Pasākuma nosaukums | Kur? Vieta | Kam? Mērķa auditorija | Par ko? Pasākuma īsa anotācija | Kontaktpersona? |
Pirmdiena, 5.oktobris | |||||
| Atklāšanas pasākums |
|
|
|
|
| ‘’Kas ir karjera?’’ | Rīgas Ostvalda vidusskola 310.kab | 3.b kl.skolēni | Pārrunas. Zīmēšana. Spēle “Atpazīsti profesiju” | J.Serova |
14.00 | Audzināšnanas stunda ‘’ Manas prioriātes karjeras ceļā” | Rīgas Ostvalda vidusskola 305 .kab | 10.kl.skolēni | Prezentācija par karjeras izvēles aspektiem | J. Kumancova |
11.30 | Mācību ekskursija lidostā „Rīga | Lidostā „Rīga” | 8.c kl. skolēni un vecāki | Iepazīties ar lidostas darbu, profesijām, kas saistītas ar pasažieru apkalpošanu | I. Korkonosova M. Briede |
| Mācību ekskursija „Bišu takas” | Laumu dabasparks | 2.b kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar biškopa profesiju, Radoša darbnīca | V. Kuzņecova N Malinovska |
| Anketēšana par aktuāliem profesijam Latvijā. | Rīgas Ostvalda vidusskola 106. kab. | 8.b. kl. skolēni |
Iepazīšanās ar skolēnu viedokļiem. Palīdzēt skolēniem izvēlēties ar profesiju | I. Savina |
Otrdiena, 6.oktobris | |||||
10.00 | Mācību ekskursija Latvijas vecākā šokolādes fabrika |
Fabrika LAIMA Miera iela 22 | 5. a kl. skolēni un vecāki | Skolēni iepazīsies ar šokolādes ražošanu. Meistarklase. | J. Daškova |
| Pasākums „Profesijas abc” | Rīgas Ostvalda vidusskola 313. kab. | 1.e kl. skolēni | Burti un profesijas ( S- skolotāja) | A. Nužņenko |
14.00 | Audzināšanas stunda ‘’Mana profesija nākotnē’’ | Rīgas Ostvalda vidusskola mūzikas kabinets
| 8.a. kl. skolēni | Mana profesija, mana izvēle. Prezentācijas. | I. Safronova |
|
|
|
|
|
|
Trešdiena, 7.oktobris | |||||
| Mācību ekskursija Zirgu ferma | Olaines novads, Pāternieki | 5. d kl. skolēni un vecāki | Iepazīt jaunu saimniekošanas veidu – zirgu audzēšana; Jašanas apmācību bērniem un piaugušajiem; Iepazīt zirgu pansiju | I. Fomina |
9.00 | Mācību ekskursija | Rāmkalnu sukāžu ražotne | 10.a kl. skolēni | Iepazīstināt skolēnus ar darba tirgu prasībām. Ražotnes apmeklēšana. Meistardarbnīca
| J. Kumancova |
| .Absolventu klubs. Tikšanās ar skolas absolventeim | Rīgas Ostvalda vidusskola 202. kab | 6.c. kl. skolēni | Stāsts par profesiju – logistika. Lietišķā spēle.
| M. Aļeksikova Skolas absolventi. |
| “Vecāku profesijas”- meistarklase | Rīgas Ostvalda vidusskola 211 kab. | 4.b kl. skolēni | Daniila Leonova tēva prezentācija par datorspeciālista profesiju. | T. Averina
|
12.20 | Es zīmēju, kas es būšu nākotnē! Vizuālās mākslas stunda. Radošo darbu izstāde. | Rīgas Ostvalda vidusskola | 5.a kl. skolēni | Skolēni aizdomājas par savas nākotnes profesiju, iepazīstinās ar profesijas pienākumiem un atspoguļo to zīmējumā. | J. Daškova |
14.50 | Audzināšanas stunda | Rīgas Ostvalda vidusskola 304.kab | 11.b., 12.b kl. skolēni | Tikšanās ar ārsti-skolēna vecākiem. Mācību iespējas Latvijā. Karjeras perspektīvas | A. Lazarevs |
| Manu vecāku profesijas. Tikšanās ar skolēnu vecākiem. | Rīgas Ostvalda vidusskola 106.kab. | 8.b.kl. skolēni | Saruna ar skolēnu vecākiem un skolēniem par profesijas izvēli | I.Savina |
| Mācību ekskursija ‘’ Uzņēmums Spilve” | Babītes pag., Spilve | 11.a. kl. skolēni | Iepazīšana ar uzņēmuma darbību. | I. Korkonosova M. Leonova |
12. 30 | Paula Stradiņa Medicīnas vēstures muzeja apmeklējums. | Rīgā, Antonijas ielā1 | 5.c kl. skolēni un vecāki | Neliels ieskats medicīnā, bioloģijā un vispārīgajā zinātnē. | I. Karašova O. Asadullajeva |
Ceturtdiena, 8.oktobris | |||||
11.00 | Ekskursija uz TSI un interaktīvais pasākums | TSI Rīga, Lomonosova iela | 10.b kl skolēni | Laboratoriju apmeklēšana : - Telekomunikāciju - Robotikas laboratorija - Airbusa A380 kabīnes apmeklēšana | T. Daktere T. Meļnikova |
13.10. | Radoša darbnīca „Ūdens profesiju pasaule’’. | Rīgas Ostvalda vidusskola 302. kab. | 6.b kl skolēni | Izpētīt, atrast informāciju par profesijām, kas ir saistītas ar ūdeni, ūdens apgādi, attīrīšanu u.c. | A. Padamane-Mečetina |
| Mācību ekskursija uz P.Stradiņa Medicīnas vēstures muzeju - “Farmācijas muzejs”. | Riharda Vagnera iela, 13 Farmācijas muzejs | 4.c kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar farmaceita profesiju. | J. Platonova Klases vecāku padome |
13.00 | Mācību ekskursija lidostā „Rīga” | Lidostā „Rīga” | 7.b kl. skolēni | Iepazīties ar lidosta darbu, profesijām, kas saistītas ar pasažieru apkalpošanu | O. Nastina |
| Absolventu klubs | Rīgas Ostvalda vidusskola301.kab. kab. | 9.b kl. skolēni | Ko es zīnu par ārsta profesiju? Diskusija. | N. Likovska Mirzojana ģimene. |
| Pasākums „Par ko es vēlos kļūt?” | Rīgas Ostvalda vidusskola113.kab. kab. | 2.c kl. skolēni | Katrs skolēns prezentē savu sapņu profesiju. | V. Gepiņa-Steputenkova |
9.stunda | Audzināšanas stunda „Izdevības un izredzes’’ | Rīgas Ostvalda vidusskola108.kab. kab. | 12.a. kl. skolēni | ES piedāvātās iespējas izglītības jomā | L. Kohane |
| Mācību ekskursijaUgunsdzēsības muzejs | Rīga, Hanzas,5Latvijas Ugunsdzēsības muzejs
| 6.a. kl. skolēni | Iepazīties ar ugunsdzēsēju .profesiju, aprīkojumu, tehniku. | O. Polikašina |
| Mācību ekskursija Tehnoannas pagrabi | Tehnoannas pagrabi | 3.a. kl. skolēni un vecāki | Iepazīties ar dažādiem zinātnes eksperimentiem | J. Punga |
Piektdiena, 9.oktobris | |||||
| „Ugunsdzēsējs-laba profesija”. Meistarklase. | Rīgas Ostvalda vidusskola kab. | 5.b kl. skolēni | Iepazīšanās ar ugunsdzēsēja profesiju, tās specifiku – stāstījums un prezentācija. | Laura Stepiņa |
| Absolventu klubs „Farmaceita profesija” | Rīgas Ostvalda vidusskola | 9.a kl. skolēni | Stāsts par profesiju aspektiem | I. Vahitova J. Matvejeevs |
| Mācību ekskursija- Izstādes apmeklējums. | Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejs. Skārņu iela | 7.a kl. skolēni un vecāki | Iepazīties ar šūšanas meistara profesiju. | O. Juhnevica |
12. 20 | Tikšanās ar dažādu profesiju pārstāvjiem (vecākiem) | Rīgas Ostvalda vidusskola 303.kab | 5.c kl. skolēni un vecāki | Nav labu vai sliktu profesiju. Katrs cilvēks var izvēlēties to, kura viņam vislabāk patīk | I. Karašova |
| Zīmējumu izstādes veidošana "Es vēlos kļūt par...".
| Rīgas Ostvalda vidusskola 212.kab | 3.c. kl. vecāki | Skolēni aizdomājas par savas nākotnes profesiju, iepazīstinās ar profesijas īpatnībām un atspoguļo to zīmējumā. | R. Vostrjakova |
| „Profesiju daudzveidība”. Saruna. | Rīgas Ostvalda vidusskola 114.kab | 1.d kl. skolēni un vecāki | Bērnu stāsti . Kur un par ko strādā viņa vecāki un citi ģimenes locekļi. | J. Bavrina |
| Audzināšanas stunda ‘’Profesiju kaleidoskops”’
| Rīgas Ostvalda vidusskola 210. Kab. | 1.c kl. skolēni | Iepazīšanās ar profesijām. Saruna. | I. Kļaviņa |
13.00 | “Profesijas pasaule” | Rīgas Ostvalda vidusskola 213.kab | 4.a kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar aktuālām profesijām | J. Tarabantova |
| Audzināšanas stunda „Es būšu......” | Rīgas Ostvalda vidusskola 112..kab | 3.a kl. skolēni | Iepazīšanās ar bērnu sapņu profesijām | J. Punga |
| Mācību ekskursija uz Rīgas pilsētas Kurzemes rajona policijas pārvaldi. | Rīga, Daugavgrīvas iela 31b Kurzemes rajona policijas pārvalde. | 4.c kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar policista profesiju | J. Platonova Klases vecāku padome |
| Audzināšanas stunda“Profesiju tirdziņš” | Rīgas Ostvalda vidusskola 311.kab | 1.b kl. skolēni | Iepazīšanās ar aktuālo profesiju | N. Klaucāne |
Pirmdiena, 12.oktobris | |||||
11.10 | Audzināšanas stunda Iepazīšanās ar aktuālo profesiju | Rīgas Ostvalda vidusskola 308.kab | 1.b kl. skolēni | Iepazīstināt bērnus ar dažādām profesijām.Parādīt darba vērtību cilvēka dzīvē.
| O.Tjuļkina |
| Zīmējumu izstāde” Manas ģimenes profesijas” | Rīgas Ostvalda vidusskola 210.kab | 1.c.kl. skolēni | Skolēnu zīmējumu prezentācija | I. Kļaviņa |
| Laboratorijas apmeklēšana Rīgas Tehniskā universitātē | RTU | 8.a. kl. skolēni | Laboratorijas apmeklēšana, lekcija, radoša darbnīca | I. Safronova A. Kataševs |
| Meistarklase „Puķes mūsu dzīvē” | Rīgas Ostvalda vidusskola 105..kab | 8.c. kl. skolēni | Profesija- florists. Kopā ar vecākiem ziedu pušķu izgatavošana | I.Korkonosova U.Vilka M.Briede |
Otrdiena, 13.oktobris | |||||
12.00 | Mācību ekskursija“Farmācijas muzejs”. | Riharda Vagnera iela, 13 Farmācijas muzejs | 4.a kl. skolēni un vecāki | Iepazīšana ar muzeja ekspozīciju. | J.Tarabantova |
| Mācību ekskursija uz PBK | PBK | 9.a kl. skolēni | Kā darbojas televīzijas kanals | I. Vahitova |
| Iepazīšanās LGS strādnieku profesijam | Rīgas Lidosta | 2.b kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar profesijam- dispečera, pilota, robežas kontroloes strādniekiem | V. Kuzņecova N. Malinovska |
| Izstāde „Profesijas abc” | Rīgas Ostvalda vidusskola 311. kab. | 1.e. kl. skolēni | Skolēni zīme profesijas. | A. Nužņenko |
Trešdiena, 14.oktobris | |||||
| Vecāku profesijas” . Vecāku radoša darbnīca. | Rīgas Ostvalda vidusskola 211 kab. | 4.b kl. skolēni | Artjoma Pimanova tēva prezentācija par pavāra profesiju. | T. Averina
|
| Audzināšanas stunda „Žurnālista profesija” | Rīgas Ostvalda vidusskola 105. kab. | 11.a. kl. skolēni | Satikšanas ar „YoungLV” žurnāla redākciju. | I.Korkonosova N.Smirnova |
10.00 | Mācību ekskursija LNO | LNO Aspazijas bulvārī 3 | 5.a kl. skolēni un vecāki | Gida vadībā iespējams izstaigāt LNO un izzināt teātra vēsturi, kā arī iepazīt tā ikdienu un aizkulises. | J.Daškova |
9.30.-14.00 | Karjeras diena Latvijas Jūras akadēmijā. | Latvijas Jūras akadēmija, Flotes iela | 12.a kl. skolēni | Tikšanās ar akadēmijas vadību, katram skolēnam būs piesaistīts viens students, kuram varēs sekot līdz lekcijās un citās aktivitātēs + ekskursija pa akadēmiju un darbnīcām. | L. Kohane |
11.00. | Macību ekskursija uz tipografiju | Riga | 6.b kl. skolēni un vecāki | Meistarklase (Kā izgatavot gramatu?) Stāsts par grāmātas izgatavošanu | A. Padamane-Mečetina |
| Projekta «Time capsula» („Laika kapsula”) turpināšana | Rīgas Ostvalda vidusskola 214. kab | 4.c kl. skolēni | Pētījums «Kas vēlos būt?» | J.Platonova G.Kurkins – 4.c klases skolēna vecāks |
12.20 | Pasākums “Pasakainas profesijas” | Rīgas Ostvalda vidusskola 311.. kab | 1.b kl. skolēni | Iepazīšanas ar profesijām no pasakām | N. Klaucāne |
Ceturtdiena, 15.oktobris | |||||
| Prezentācija par profesiju. | Rīgas Ostvalda vidusskola 310.kab | 3.b klase | Mamma Svetlana Muhina stāstīs par pirmskolas skolotājas profesiju | J.Serova S. Muhina |
| Karjeras diena Latvijas Jūras akadēmijā. | Latvijas Jūras akadēmija, Flotes iela | 10.a kl. skolēni 10.b kl. skoleni
| Tikšanās ar akadēmijas vadību, katram skolēnam būs piesaistīts viens students, kuram varēs sekot līdz lekcijās un citās aktivitātēs + ekskursija pa akadēmiju un darbnīcām. | J. Kumancova T.Daktere I.Viesture |
| Mācību ekskursija uz Latvijas Radio „Doma Laukums” | Doma Laukums | 9.a klase | Iepazīšanās ar radio „Doma Laukums” darbu specifiku | I. Vahitova I. Vanaga |
13.10. | Audzināšanas stunda ”Vismīļāka profesija” | Rīgas Ostvalda vidusskola 302.kab | 6.b kl. skolēni | Stāsts par savu vismiļako profesiju | A. Padamane-Mečetina |
13.00 | Konkurs „Profesiju sīrups” | Iļģuciema vsk. | 9.b kl. skolēni | Rosināt jauniešu interesi par aktuālajām profesijām | N. Likovska |
| Radoša darbnīca „2.c klases vecāku profesijas” | Rīgas Ostvalda vidusskola 113.kab. | 2.c kl. skolēni | Skolēni veido plakātu "Mūsu vecāku profesijas". | V. Gepiņa-Steputenkova |
Piektdiena, 16.oktobris | |||||
| Noslēguma pasākums |
|
|
|
|
| Mācību ekskursija | Ramkālni | 5. d klašu skolēni un vecāki | Iepazītis ar reģionā esošajām darba vietām; Izvērtēt izglītības un darba iegūšanas kopsakartība; Veidot izpratni par dažādu profesiju darba specifiku. | I. Fomina |
| Mācību ekskursijaLidostā „Rīga” | Lidosta „Rīga” | 5.b kl. skolēni un vecāki | Iespēja iepazīties ar lidostas vēsturi, tās attīstību, aviosabiedrībām, maršrutiem un citu ar lidojumiem saistītu informāciju. | Laura Stepiņa |
| „Mūsu vecāku profesijas’’. Diskusija. | Rīgas Ostvalda vidusskola 205.kab.
| 7.a kl. skolēni un vecāki | Iepazīties ar vecāku profesijām mūsu klasē. | O. Juhņeviča |
12.20 | „Mūsu vecāku profesijas’’. Meistarklase. | Rīgas Ostvalda vidusskola | 5.a kl. skolēni un vecāki | Tiek aicināti skolēnu vecāki, kuri paradīs praktiski, kā viņi strādā. (Medmāsa, frizieris un pirmskolas skolotāja). Skolēni pamēģina sevi šajās profesijās. | J. Daškova |
| Lekcija. Tikšanas ar televīzijas žurnālistu | Rīgas Ostvalda vidusskola | 9-a. kl. | Stāsts par televīzijas speciālistu darbu | I. Vahitova A. Stetjuha
|
12.30 | Ekskursija uz TSI un interaktīvais pasākums | TSI Rīga, Lomonosova iela | 11.b 12.b kl. skolēni | Iepazīšanās ar TSI fakultātēm, studiju iespējām Laboratoriju apmeklēšana .
| A. Lazarevs |
| «Profesija - medicīnas tehniku inženieris» | Rīgas Ostvalda vidusskola 214.kab | 4.c kl. skolēni | Iepazīšanās ar profesiju - medicīnas tehniku inženieris | J.Platonova A.Katašovs – 4.c klases skolēna vecāks |
| Klases pasākums ’’Skolēna darbs ir mācības’’. | Rīgas Ostvalda vidusskola 114.kab | 1.dkl. skolēni un vecāki |
Apzināt savu galveno pienākumu mācīties, spēj mācīties patstāvīgi, izprot savu atbildību sekmīgā mācību procesā | J.Bavrina |
| Mācību ekskursija AHHAA zinātnes centrs | Tartu | 6.c kl. skolēni un vecāki | Iepazīšanās ar zinātnes jomām. Izmēģināt “Pamēģini pats” eksponātus, Piedalīties radošajās darbnīcās
| M.Aļeksikova |
| Absolventu klubs | Rīgas Ostvalda vidusskola106. kab | 8.b.kl. skolēni | Diskusija par izglitības aspektiem un profesijas aktualitātēm. | I. Savina Skolas absolventi |
10.10 | Audzināšanas stunda “Manas nākotnes profesijas izvēle” | Rīgas Ostvalda vidusskola 217.kab | 7.b kl. skolēni | Anketēšana, īsa informācija par profesiju izvēli. | O. Nastina |
11.10 | Radoša darbnīca. Izstāde „Visas profesijas ir svarīgas ‘’ | Rīgas Ostvalda vidusskola 308. kab | 1.a. kl. skolēni | Iepazīstināt bērnus ar dažādām profesijām. Zīmējumi. | O. Tjuļkina |
| Radoša darbnīca „Profesijas dažādu tautu folklorā’’ | Rīgas Ostvalda vidusskola 312.kab | 3.c kl. skolēni | Mīklas par profesijām, savas izvēlētās profesijas reklāma.
| R. Vostrjakova |
| Absoventu klubs Iepazīšanās ar ğeografa-ğeologa profesiju | Rīgas Ostvalda vidusskola 312.kab | 2 .b kl. skolēni | Iepazīšanās ar profesiju . Stāstijums par LU ğeogrāfijas fakultāti. | V. Kuzņecova K. Kuzņecova |
Sagatavoja: _____Jekaterina Kumancova_______ _21.09.2015._______________
Pārbaudes darbu saraksti
[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"1132","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1329","typeof":"foaf:Image","width":"1864"}}]]
[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"1133","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1324","typeof":"foaf:Image","width":"1864"}}]]
Augu fotokonkurss skolēniem „Daba tuvplānā”
Atpūšoties no mācībām, aicinām 1. - 12. klašu skolēnus palūkoties vērīgāk, atklāt un dokumentēt smalkās un unikālās detaļas augu pasaulē. Labākā tuvplāna radītājs tiks apbalvots ar digitālo fotokameru, savukārt pārējo labāko darbu autori balvā saņems “Dārzkopju komplektus”.
Latvijas Stādu audzētāju biedrības valdes priekšsēdētājs Andrejs Vītoliņš: “Daba ir bezgalīgs mākslas darbs, tomēr ne vienmēr mēs spējam un vēlamies pamanīt visas smalkās detaļas. Tā ir īpaša prasme un īpašs talants. Šī konkursa mērķis ir atklāt jaunos talantus dabas fotogrāfijas jomā, mudināt skolēnus mācīties atšķirt un atpazīt dažādus augus, kā arī aicināt skolēnus pamanīt šīs mazās lietas, kas ļauj ieraudzīt pasauli no pavisam cita skatu punkta.”
Uzņemot savus augu fotoattēlus, iesakām skolēniem ņemt vērā:
• skaistākās fotogrāfijas var radīt tikai ar pacietību, ne katra uzņemtā bilde būs pati labākā, kā arī ir vērts uzņemt rezerves foto, varbūt tieši tas izdosies labākas kvalitātes;
• dabas skaistumu vislabāk fiksēt gaišā dienā, lai bilde attēlotais būtu labāk saskatāms;
• pirms fotografēšanas der paeksperimentēt, kā labāk uzņemt fotogrāfijas ar sev pieejamo kameru.
Atgādinām skolēniem – esiet radoši un nebaidieties uzņemt bildes visur – nekad nevar zināt, kurš uzņēmums var izrādīties neatkārtojams un uzvarēt šajā konkursā!
Konkursa darbus līdz 31.jūlijam jāiesūta uz e-pastu: skolenu.konkurss@darznica.lv ar norādi „Augu fotokonkursam”.
Fotokonkursa uzvarētājus noteiks žūrijas vērtējums, kā arī interneta balsojums. Pēc darbu iesūtīšanas termiņa beigām, darbi tiks izvietoti portāla Draugiem.lv Dārznīcas lapā (http://www.draugiem.lv/darznica/), kur par sev tīkamākajiem fotouzņēmumiem varēs balsot ikviens lapas apmeklētājs. Vislabākā darba autors saņems galveno balvu - digitālo fotokameru, pārējo labāko darbu autori balvā saņems „Dārzkopju komplektus”.
Konkursa nolikums pieejams: www.darznica.lv
Latvijas Stādu audzētāju biedrība
Pasākums, kas finansēts ar Eiropas Savienības un LR Zemkopības ministrijas atbalstu. Plašāka informācija par konkursu, kā arī par citām projekta aktivitātēm meklējama www.darznica.lv.
Kontaktinformācijai: Līga Bērziņa, +371 29716155, skolenu.konkurss@darznica.lv
Skolēn, sagatavojies darbam vasarā!
Kur un kā skolēniem meklēt darbu vasarā? Cik stundas atļauts strādāt un kā aizstāvēt savas darba tiesības? Kā pieteikties brīvprātīgajam darbam? Lai rastu atbildes uz šiem un citiem jautājumiem, ikviens interesents aicināts piedalīties seminārā „Sagatavojies darbam vasarā!” 27.maijā no plkst.16.00 līdz 18.00 ES mājā, Aspazijas bulvārī 28, Rīgā.
Seminārā Nodarbinātības valsts aģentūras pārstāve Vineta Leončika stāstīs par vasaras nodarbinātības pasākumiem skolēniem vecumā no 15 līdz 20 gadiem, kuri mācās vispārējās, speciālās vai profesionālās izglītības iestādēs. Jaunieši vasarā varēs strādāt vienu mēnesi, lai iegūtu darba pamatprasmes, iemaņas un darba pieredzi. Kā un kur pieteikties?
Valsts darba inspekcijas pārstāve Zaiga Strode informēs par likumdošanu, kas saistīta ar bērnu un jauniešu nodarbināšanu. Cik stundas dienā un nedēļā drīkst strādāt no skolas brīvajā laikā? Kas noteikti jauniešiem būtu jāzina, lai spētu sevi pasargāt?
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta projektu vadītāja Ilze Grīntāle stāstīs, kādas ir skolēnu iespējas vasarā iesaistīties brīvprātīgo pulkā un ziedot savu laiku un prasmes sabiedriski lietderīgiem mērķiem. Kas ir Eiropas brīvprātīgais darbs? Kādiem projektiem un aktivitātēm jaunieši vasarā vēl var pagūt pieteikties?
Noslēgumā nodibinājuma „Rīga 2014” projektu koordinatore Monta Tīģere atklās, kā kļūt par brīvprātīgo „Rīga 2014” misijās, piemēram, iesaistoties Pasaules koru olimpiādes norisēs.
Aicinām interesentus semināram pieteikties jau iepriekš, rakstot uz e-pasta adresi esmaja@esmaja.lv vai zvanot pa tālruni 67085445.
Atgādinām, ka visi pasākumi ES mājā ir bezmaksas.
Ir noslēdzies izlietoto bateriju vākšanas konkurss izglītības iestādēm, kuru organizēja "Zaļā josta".
Bet nu ir laiks noteikt rezultātus! Mūsu skolēni ir ievākuši 157 kilogramu bateriju.
Īpaši gribētos atzīmēt 1.c klases aktivitāti kopā ar klases audzinātāju J. Platonovu. Viņi ir parādījuši piemēru visiem – akcijā piedalījās visi klases skolēni! Kā arī nominācijā “Visaktīvākais dalībnieks skolā” uzvarējis 1. c klases skolēns Daniils Zamkovojs (vairāk par 21 kg).
Aktīvisti bijuši daudzajās klasēs:
Sofija Beļakova – 3.а
Аndrejs Voroncovs un Elīze Krieviņa – 4.а
Marina Jevstigņejeva – 5.а
Аnna Pļešikova – 5.b
Darja Gostilo un Elizabete Marta - 7.в
Akcijā aktīvi piedalījās 1.a, 2.a, 2.b, 3.a, 3.d, 4.a, 5.a, 5.b, 6.d un 7.b klases.
Paldies visiem, kuri sniedza savu ieguldījumu, lai Latvijas daba būtu tīrāka!
Skolas Ekopadome
Zēnu volejbola sacensības
Skola – mūsu otrās mājas
Uzmanību!
Rīt (25.10.13)
No iepriekšējā gada mūsu skolā ir tradīcija «Skola – mūsu otrās mājas». Piedāvājam jums skolā ierasties mājas apģērbā.
Halāti, čības, pidžamas, spilveni …Tas viss ir labi!
Pavadīsim pēdējo dienu pirms brīvdienām tradicionāli – mājas apģērbā.
Darbojas shēma «uzzināji pats – pastāsti citam». ☺
Vēlu veiksmi!
[[{"type":"media","view_mode":"media_small","fid":"183","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"180","typeof":"foaf:Image","width":"180"}}]][[{"type":"media","view_mode":"media_small","fid":"184","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"180","style":"font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;","typeof":"foaf:Image","width":"180"}}]]
Внимание!
Завтра. (25,10,13)
С прошлого года у нас в школе вошел в традицию день «Школа- второй дом», и, в связи с этим, ЗАВТРА (25,10,13) будет день домашней одежды среди учеников 7-12 классов.
Халаты, тапочки, пижамы, подушки… Все приветствуется.
Встретим последний день перед каникулами по традиционному – по домашнему.
Действует схема – «прочитал сам – передай другому».
- 1 of 2
- nākamā ›